Re: [Windows 7 Prof PL 32-bit] System zwiesza się po wybudzeniu

Autor: kamil <kamil_at_spamwon.com>
Data: Mon 19 Oct 2009 - 14:50:17 MET DST

"Doxent" <doxent@gazeta.pl> wrote in message
news:hbca43$rln$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "m" <nie@mam.ik> napisał w wiadomości
>
> Widać to bardzo powszechny problem w systemach MS od zarania dziejów.
> Ciągle lubi powracać jak bumerang od Xp, przez Vistę do 7-ki.

A bo w systemach nie-ms jest lepiej? W weekend chcialem nowa Fedore
potestowac, Live CD na 4-letnim laptopie della ruszylo bez problemu, dzwiek,
wifi itp. jest. Po zainstalowaniu (jako jedyny system na czystym dysku) pyta
o haslo, po czym wisi 10 minut na ekranie logowania i reset. Juz nawet nie
chce mi sie grzebac po logach, wlozylem z powrotem dysk z XP i uzywam.

Pozdrawiam
Kamil