Re: Jaki darmowy program do zmiany nazw zdjęć?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Mon 12 Oct 2009 - 09:23:27 MET DST

Dominik & Co pisze:

> Zna się na rzeczy, nie powiem.
> http://lmgtfy.com/?q=exif+rename

No nie jest to takie proste.

Pierwszy z listy: Nie ma formatu, jaki mnie interesuje, więc nie
instalowałem.

Drugi z listy: mówi po hiszpańsku czy jakoś tak.

Trzeci z listy: mówi, że brak danych EXIF.

czwarty: to to samo co 1.

piąty: http://www.amok.am/en/freeware/amok_exif_sorter/download/ O! ten
chyba działa.

--