Re: Jaki darmowy program do zmiany nazw zdjęć?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Mon 12 Oct 2009 - 09:17:27 MET DST

jurski pisze:

> Nie wiem gdzie to znalazłeś, bo program jest darmowy !!!

Nie, darmowy jest tylko do użytku domowego i edukacyjnego, a ja jestem
przedsiębiorcą i mam służbowego laptopa.

http://www.irfanview.com/

If you are a commercial user and you like this program (or are a home
user who wants to support/donate further development), please
register/donate by sending US$ 12.00 or EUR 10,- (this is the price for
one (single) licence) to the address below.
Please send cash only. (I cannot accept high check cashing fees at the bank)

Address:

Irfan Skiljan
Postfach 48
2700 Wiener Neustadt
Austria, Europe

Commercial users: please contact me by E-Mail for prices and discounts.
Note: If you want, you can buy the licenses using PayPal or credit card.

--
Przemysław Adam Śmiejek