Re: Windows 7 i partycje

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Sun 11 Oct 2009 - 20:33:30 MET DST

"Sempiterna" <rzopa@amorki.pl> wrote in message news:4ad20757@news.home.net.pl...

> Tak sobie pomyślałem, czy nie było by uzasadnione, tam wepchnąć swapfile i plik
> hibernacji i odpowiednio przesunąć granice partycji? Aż się prosi, aby to
> uczynić...
> Ja tylko pytam...

swapa ustawic na stale, hiberfil staly jest, jezeli nie sa pofragmentowane
to sie nie pofragmentuja - zysk z przeniesienia zaden

ta partycja moze byc wogole wykorzystana w ten sposob? nie ma jakiegos
dziwnego id?
http://www.mydigitallife.info/2009/01/09/how-to-avoid-200mb-hidden-system-partition-from-been-created-during-windows-7-installation/