Re: Kasowanie do kosza udostępnionych plików

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sun 11 Oct 2009 - 18:06:56 MET DST

news:2009101114070600@grush.one.pl...
> Pomijam już skrajności. Czytałem kiedyś o użytkowniku, który
> wszystkie ważne dokumenty trzymał w koszu. Do momentu, gdy
> admin - naprawiając coś - w jego obecności opróżnił kosz...

A ja osobiście widziałem.
Windows, wprawdzie W95, z chyba 8 MB wolnego na dysku... może więcej,
ale nawet na tamte czasy bardzo mało (rok 1999).
Przeróżnych plików tymczasowych, ze składu, widoku absolutnie
niepotrzebnych, podobnie w Koszu od ch...olery tegoż, równie
"niezbędnych".
Zaoferowałem, że wyczyszczę, aby zyskać miejsce na dysku. Pan był zbyt
niepewny, a ja miałem za mało czasu, by obadać temat dokładniej.
Nie chciałem nic robić wbrew użytkownikowi, choćby dla spokoju, jego i
swojego. Potrzebowałbym 2-3 godzin na przebadanie, a jako, że byłem tam
slużbowo w delegacji, przy okazji zupełnie innej pracy, to czasu prawie
nie było, tyle, co chwila oddechu po skończonych czynnościach (spisy
powszechne w firmie). Zagrałem dwie partyjki pasjansa, jedną frecella i
tyle, oraz dysk zdefragmentowałem.

--
Nowy telefon do wiadomej Wiktorii:
{ Tel. 00 38 (098) 534-37-97 } E-mail:vika@mail.zp.ua