Vista Basic PL - skad pobrac

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Sun 11 Oct 2009 - 14:28:35 MET DST

witam.
mam pewien 'problem'- otoz kolezanka dala (tj. pozyczyla w zasadzie)
mi laptopa 'do naprawy'. sytuacja jasna: laptop (hp 550 jakby co) z
zainstalowana domyslnie Vista Basic (w j. polskim), byl tak zaniedbany
(praca na koncie admina, bez firewalla i antywirusa /' bo zamula'/
etc), ze juz ktos go zaoral i wgral triala (30 dni) Vista Home Basic.
teraz pytanie: chcialbym sciagnac skads (najlepiej ze strony
malomiekkiego, ale znalezc tego za ChRL nie moge) Viste Basic (do
ktorej klucz jest na naklejce pod lapkiem) i skonfigurowac ja jako-
tako (stery, programy uzytkowe etc)- nie chce piracic (wiem, dziwny
jestem), a i kupno Visty (badz w zasadzie Windowsa 7) nie usmiecha sie
kolezance (ona nie chce linuksa jakby co :/)- czy, w przypadku gdybym
sciagnal wersje anglojezyczna to czy ow wspomniany klucz bedzie
pasowal? ewentualnie- ma ktos moze linka do niescrackowanej wersji
Visty Basic (najlepiej w j. polskim)?

pozdrawiam
szymon