Re: Katalog ukryty/na hasło

Autor: Piotr B. (pb2004) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Sun 11 Oct 2009 - 12:07:06 MET DST

In article <haqvjl$uqv$1@opal.icpnet.pl>, piciu@it-faq.pl says...

>Użytkownik "Piotr B. (pb2004)" <p_borkowski@nospamgazeta.pl> napisał w
>wiadomości news:MPG.253ac303cce3c3cc98970a@localhost...

>Skąd masz takie widomości, że wiekszość Vist ma wyłączone UAC[...]

Nie pisałem o tym że większość Vist ma wyłączone UAC. Bez manipulacji
proszę. Napisałem tylko że w więszości logów z OTL pochodzących z
Visty/Win7 jakie widzÄ™ na forach przy infekcjach widoczny jest wpis
EnableLUA = 0.

>Normalnie - wykorzystujac API.

Doczytaj po co jest secure desktop wykorzystany przy UAC choćby tutaj [1].

1. http://blogs.msdn.com/uac/archive/2006/05/03/589561.aspx

--
Piotr Borkowski