Re: zmniejszenie WinSxS

Autor: Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Data: Sat 10 Oct 2009 - 12:55:07 MET DST

1634Racine pisze:
> domyslam sie, ze chciales powiedziec, ze nie mam racji. Przepraszanie
> zostaw na sytuacje, gdy jestes w stanie kogos obrazic.

Nie. Nie tylko nie masz racji, ale Twoja wypowiedź była
absolutnie pozbawiona sensu merytorycznego, za to przypo-
minała polityczne szczekanie.

> A, to trzeba bylo od razu tak pisac. Że chwilowo na uczelni macie tylko
> DOSa.

Nie rób sobie jaj, tylko odpowiedz: czy uważasz, że powinno
używać się starych narzędzi, czy też podążać za potrzebami
rynku pracy? I, po drugie, czy uważasz, że Visual Studio 2005
(nie mówiąc o 2008) działa komfortowo na komputerze z 256 MiB
pamięci operacyjnej.

> No, chyba, że jednak nie macie DOSa, tylko xp na pecetach z procesorami
> mniej wiecej 2 giga, albo i kawalek jeszcze. Wowczas oznacza to, ze nie
> tak dawno byl kupiony. A jesli wkrotce _znów_ ma byc wymieniony caly, to

Dawno. Pięć czy sześć lat temu.

Petium 4 1.6 GHz z 256 MiB pamięci. Wtedy sprzęt całkiem
dobry. Dzisiaj na tyle przestarzały, że taniej jest kupić
nowe zestawy bez VATu i na gwarancji, niż rozszerzać te
płacąc 22-procentowy haracz. Bo pewnie nie wiesz, że pla-
cówki edukacyjne płacą 0% VAT za całe zestawy, a 22% za
rozbudowę istniejących. I nie wiesz, że po pięciu latach
sprzęt jest zamortyzowany i mało kto się zgodzi w niego
inwestować. I że umowy przewidują 3 lata gwarancji, a po-
tem utrzymanie sprzętu jest finansowane znowu z nakładów
na dydaktykę, których nie ma. Po prostu *nic* nie wiesz
o wydawaniu pieniędzy w jednostkach publicznych, tylko
zapędzasz się w krytykowaniu wydawania każdej złotówki.
Dobrze, zlikwidujmy podatki i obciążmy studentów czesnym
we wszystkich uczelniach państwowych...

> oznacza, ze opiekun pracowni/sprzetu komputerowego,czy jak on tam sie zwie,
> jest durniem-obsesjonatem w pogoni za nowinkami i za wszelka cene chce

Uzasadnij.

> ramu to maja srednio po
> pracowniach od 500/700 do 1 giga. Juz nie pytalem, czy mozna na nizszym

No widzisz. Czyli w zasadzie to oni wyrzucili pieniądze, bo
kupowali tak wyposażony sprzęt wcześniej, a my dopiero teraz,
gdy ceny mocno spadły w dół.

|                 |  Politechnika Śląska                   |