Re: przejściówka SATA->IDE

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 09 Oct 2009 - 21:30:21 MET DST

"mokinc" napisał:

> To, że po wejściu w "Mój komputer" widze wszystkie dyski

Nie, po wejściu w "Mój komputer" nie widzisz dysków. Widzisz tylko utworzone
na nich woluminy. Fizyczne napędy możesz "zobaczyć" po uruchomieniu
przystawki diskmgmt.msc lub prawoklik na "Mój komputer" - > Zarządzaj ->
Zarządzanie dyskami. Widzisz tam swój nowy dysk? Jeśli tak, to załóż na nim
partycję.

> Ja tam nie wiem, czy to jest problem z windowsem, czy z
> przejściówką/dyskiem/konfiguracją Biosu.

Przecież napisałeś, że BIOS go wykrywa? Czyli problem raczej typowo
systemowy - brak partycji. A skoro Twój system to Windows - zatem welcome
;->

JoteR