Re: przejściówka SATA->IDE

Autor: mokinc <mokinc_at_onet.pl>
Data: Fri 09 Oct 2009 - 21:19:20 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Co rozumiesz przez "nie widzi"?

To, że po wejściu w "Mój komputer" widze wszystkie dyski i cd-romy ale te
same co widziałem przed podłączeniem dysku.

> Przenoszę rozmowę na pl.comp.os.ms-windows.winnt.

Ja tam nie wiem, czy to jest problem z windowsem, czy z
przejściówką/dyskiem/konfiguracją Biosu.
W ogóle zastanawiam się, jak mam ustawić Master/Slave skoro zworek nie mam.

> PS. Włącz MIME, bo wysyłasz śmieci.
> http://www.grush.one.pl/mime/

Sorry, chyba poprawiłem - zgodnie z podanym linkiem.