Re: powolne działanie systemu

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 07 Oct 2009 - 17:29:01 MET DST

In news:hai6pl$3d5$1@node2.news.atman.pl,
*Gr* <gr_nospam_2@gmail.com> typed:

> Pytanie: co to może być? Gdy dwa komputery (w tym mój) tak się posypały
> myślałem że to zbieg okoliczności. Gdy doszedł trzeci nie jestem już
> tego pewny (obawiam się żeby jutro nie posypało się kolejnych 10 ;).
> Komputery są w innych podsieciach. Czy to może być jakiś wirus/trojan
> włamanie (komputery za NATem)? Mój był na 99% czysty. Jutro się zabiorę
> za pozostałe dwa komputery, proszę o jakieś rady jak podejść do tego
> problemu, jak zdiagnozować problem.

Pewnie jakiś gryzoń siedzi i robi czarną robotę,
oraz zobacz co go uruchamia, pomoże Ci w tym Filemon, Regmon.
http://www.microsoft.com/technet/sysinternals/systeminformationutilities.mspx
Dodatkowo pobierz Process Explorer, a bedziesz juz w niebie :-).
http://www.microsoft.com/technet/sysinternals/default.mspx
Zaglądnij też do podglądu zdarzeń.