dhcp : mac -> ip

Autor: mike <mikie_at_ex.orgee.pl>
Data: Wed 07 Oct 2009 - 15:46:46 MET DST

Mam serwer DHCP na Window 2003 Server.
Moge wejsc do konsoli konfiguracji DHCP i wybrac "Dzierzawy
adresow->Export" aby wyeksportowac do pliku przypisania Mac -> IP.
Ja jednak potrzebuje do tego dostep z poziomu skryptu dzialajacego w
Linuksie. Tak na prawde docelowo musze wrzucic to do bazy PostgreSQL.

Dzieki za wszelkie sugestie,
Mikie

p.s. Mam nadzieje, ze sie nie ukaze ten post w 2 egzemplarzach, bo cos
jeden mi wcielo i musialem napisac drugi raz.