Re: TrueCrypt+WindowsXPHE=problem

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Mon 05 Oct 2009 - 23:40:20 MET DST

Też zauważyłem pewien problem chociaż trochę luźno związany. Sam korzystam z
TC i raz na kilka tygodni doświadczam zwisu komputera podczas otwierania
różnych stron z flashem na firefoxie. OCCT chodzi poprawnie wiele godzin,
GTA IV nie przywiesił się ani razu przez 1.5 miesiąca od czasu instalacji
czasami nawet po 8h grania i nic, inne mocno obciążające gry jak Fallout 3
też nic nie wywalają. Jedynie freeze następuje podczas odtwarzania filmiku
na youtube i kończy się zapętleniem dźwięku brrrrrr po czym pomaga jedynie
twardy reset. Co ciekawe na drugim komputerze też z TC podobny efekt też
udało mi się uzyskać pewnego razu podczas otwierania kilku okienek
najnowszego firefoxa z flashem + pewna gra odpalona. I tak samo żadne mocno
obciążające gry nie zawieszają komputera dopóki nie odpalimy firefoxa i
strony z flashem np gazeta.pl czy youtube. Opera czy Chrome nie zawiesiła
się nigdy jeszcze a FF już zaliczył chyba ze 4 twarde zwisy od 2 miesięcy na
2 różnych kompach.