Re: Porównywanie plików

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Tue 29 Sep 2009 - 21:10:30 MET DST

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmacwytnij@o2.pl> napisał w wiadomości
news:giyq2z4p9lfo$.1s55tle17sozo.dlg@40tude.net...
> Witam
> Usiłuję porównać dwa pliki (oryginał i kopię na CD) za pomocą Total
> Commandera. Po ok. 40% proces się zatrzymuje i dostaję komunikat
> "Proces
> przerwany, brak wolnej pamieci". O jaką pamięć może mu chodzić?
> Operacyjnej mam 2GB, a na dysku gdzie zmienna Temp i Tmp wskazują
> katalog
> Temp jest wolnych kilka GB. Może o Swap którego mam tylko ok. 700MB?

To zrób tak, z wiersza poleceń podaj
fc /b plik.1 plik.2
Ewentualnie wygodniej, choć ciut dłużej:
fc /b plik.1 plik.2 > wynik
W pliku wynik, jeśli będzie "FC: nie stwierdzono różnic", to dobrze. Jak
nie, to będziesz wiedzieć, co i gdzie.
Spróbuj skopiować plik z CD na dysk i ponownie zapuść TC (ale nie
porównywanie plików, tylko synchronizator katalogów, ma znacznie lepszą
porównywarkę), może tym razem nie wyrzuci błędu?
Może taki błąd wywalić, gdy jest problem z odczytem CD.

--
"E, tam, oszukaństwo, oszukaństwo... Zwyczajna polityka!"
(C) Kazimierz Pawlak, do Kargula, o pomalowanej czarną pastą świni;