Porównywanie plików

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Tue 29 Sep 2009 - 10:09:43 MET DST

Witam
Usiłuję porównać dwa pliki (oryginał i kopię na CD) za pomocą Total
Commandera. Po ok. 40% proces się zatrzymuje i dostaję komunikat "Proces
przerwany, brak wolnej pamieci". O jaką pamięć może mu chodzić?
Operacyjnej mam 2GB, a na dysku gdzie zmienna Temp i Tmp wskazują katalog
Temp jest wolnych kilka GB. Może o Swap którego mam tylko ok. 700MB?

--
Jacek