Re: Porównywanie plików

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 29 Sep 2009 - 14:04:04 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Robert Winkler"
>B³±d braku pamiêci wystêpuje nie tylko wówczas gdy rzeczywi¶cie w komputerze
>brakuje pamiêci
>ale równie¿ wówczas gdy program ¿±da od systemu ci±g³ego obszaru pamiêci
>a system nie jest w stanie spe³niæ tego ¿±dania.
>Dzieje sie tak w systemach, gdzie wy³±czona zosta³a obs³uga pliku swap
>albo te¿ administrator na sztywno ograniczy³ jego górn± wielko¶æ.
>W takim wypadku modu³ zarz±dzania pamiêci± wirtualn±
>mo¿e nie byæ w stanie scaliæ porozrzucane wolne fragmenty pamiêci RAM
>w jeden ci±g³y obszar pamiêci operacyjnej,
> [...]

No nie ¿artuj. Od tego jest zarz±dca pamiêci, ¿eby te wolne strony
pamiêci tasowa³ jak ma ochotê. Chyba ¿e uwa¿asz, ¿e jedynym sposobem
wykorzystania dwu wolnych stron pamiêci fizycznej jako jednego spójnego
obszaru pamiêci wirtualnej jest wyswapowanie zawarto¶ci pomiêdzy nimi
i wczytanie z przesuniêciem. Wirtualizacjê pamiêci wymy¶lono ju¿ do¶æ
dawno.

--
  Kruk@ -\                   |
          }-> epsilon.eu.org |