Re: TightVNC i logowanie na drugiego użytkownika w win xp

Autor: A <a_at_a.pl>
Data: Tue 29 Sep 2009 - 13:53:02 MET DST

A pisze:
> Witam,
> TightVNC działa świetnie jeżeli chodzi o połączenie do aktywnego
> użytkownika, ale jak go skonfigurować tak by dało się połączyć z
> pulpitem innego nie zalogowanego użytkownika (oczywiście znam login i
> hasło), lub alternatywnie połączyć się z tym samym użytkownikiem ale tak
> by nie wchodzić w jego sesję?

Znalazłem taki program uVNC ale nie mogę się do niego połączyć przez
klienta z realvnc czy tightvnc. A podobno ten program obsługuje
logowanie na inne konta.

I mam jeszcze pytanko czy wiecie może jak zmienić rozdzielczość tego co
jest wysyłane? Bo generalnie nie zależy mi na identycznej
rozdzielczości, a to wg przyśpieszy całkiem działanie.

Jeszcze się podzielę wrażeniami otóż kilent uruchomiony z opcją -rgb233
działa całkiem znośnie w konfiguracji:
Koputer ze zdalnym pulpitem -- vnc -- na inny lokalny komputer (linux)
-- ssh z opcją -CX -- na kolejny komputer

A.