Re: jak przenieść hasła zapamiętane w IE ?

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Mon 28 Sep 2009 - 20:37:26 MET DST

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:h9qerp$hel$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> In news:h9q2eo$909$1@inews.gazeta.pl,
> *Doxent* <doxent@gazeta.pl> typed:
>
> Skopiuj/wyeksportuj zawartość klucza
> HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Protected Storage System Provider i
> przenieś na inny komputer - zaiimportuj do rejestru.

no niestety okazało się, że to martwy system z uwalonym rejestrem. Przy
próbie czytania rejestru zewnętrznym edytorem odpalonym z boot cd wyskakuje
zawsze ten sam komunikat BAD_POOL_CALLER a dalej STOP : 0x000000c2
(0x00000043,0xDFF5C000,0x00000000,0x000000000)
dodam, że przy próbie wejścia w trybie repair F2 z płyty instalacyjnej XP
komunikat jest ten sam.