Windows 7 - piorytet kodeków

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Mon 28 Sep 2009 - 20:29:44 MET DST

Witam

Zainstalowałem sobie na próbe Windowsa 7 Prof. Strasznie zdenerwowałem mnie
to że m$ napisał jakiś swój szmatławy dekompresor dla h.264 który ma wyższy
priorytet niż ffdshow, i wszystkie filmy idą mi przez ten ichni wynalazek.
W ogóle m$ wrzucił w system dekodery dla innych formatów, które całkowicie
blokują ffdshow. Nawet Xvid idą przez jakieś mpeg4 decoder DMO. Masakra, jak
się pozbyć tego czegoś?
Gspot pod starszymi systemami potrafił zmianiać priorytet(merit)decodera, ale
pod 7 nie potrafi tego, mimo że odpalam go z prawami administratora.
Nie da się oglądać filmów bo nie działa skalowanie overlay, przy powiększeniu
na pełen ekran robi się pikseloza, po prostu masakra.
Siódemka zainteresowała mnie bo komp pobiera pod nią 98W, a pod Vistą 107W.
Prawie 10% mniej... Ale nie da się oglądać filmów.

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski