Dziwny plik >4GB na partycji FAT32

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Thu 24 Sep 2009 - 16:53:05 MET DST

Witam, wczoraj powstał mi dziwny plik, którego nie mogę usunąć,
próbowałem Unlockera, KillBox, nawet narzędzi DOSowych z Live CD...
i nic!
Aha, jeszcze jakiś partition manager stwierdził że "wielkość pliku
nie odpowiada systemowi plików" czy coś w ten deseń.
Lokalizacja i wielkość pliku: ponad 4 GB
C:\Program Files\K-Meleon\Profiles\default\Cache\A4
(A4 = nazwa pliku, rozszerzenia brak)
System Windows XP Professional SP2 na FAT32, jeśli już chcecie
udzielać jakichś porad na temat przejścia na NTFS, to tylko rzeczowe :/
Nie da się wywołać okna właściwości pliku - może to ważne.

Ktoś ma pomysł jak to ugryźć?

POzdruffka

--
http://zax.pl/~ibozaur/