Dyski są ale ich nie ma

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Wed 23 Sep 2009 - 08:52:28 MET DST

Chodzi mianowicie o cos takiego dwa dyski sa podłączone do mostów SATA
na PCI.
Sa wykrywane przez system ale system nie może zainstalować do nich
sterownika w efekcie nie ma do nich dostępu z zarządzania dyskami ale
normalnie sa widoczne przez system mogę normalnie sie poruszać po ich
systemie plików jak gdyby nigdy nic. wiec o co chodzi? reinstalowałem
sterowniki do mostka SATA na PCI ale to nic nie pomogło.

W sumie skoro działa to nie powinienem ruszać ale tak czy inaczej
sytuacja mnie zastanawia a w szczególności ten wykrzyknik przy dysku i
komunikat o braku sterownika.