Re: Szyfrowanie XP Prof.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 21 Sep 2009 - 22:55:17 MET DST

Dnia Mon, 21 Sep 2009 22:26:57 +0200, Krzysztof Kowalik napisał(a):

> Mam takie pytanie. Czy da się w jakiś sosób odszyfrować pliki zaszyfrorwane
> wbudowanym systemowym szyfrowanie w XP po podłączeniu go do innego komputera
> ?. Padł system z powodu padającego już dysku twardego. Właściciel nawet nie
> wiedział że cośp oszyfrował, ale mówił że się bawił w coś tam i tylko pliki
> mu się za zielono zrobił ale wszystko działało - więc je zaszyfrował. Mam
> ten dysk teraz podłączony pod inny komputer i chciałem się zapytać jak do
> tego się zabrać. Boję się próbować ten systetem naprawiać na tym padającym
> [...]

Musisz jednak uruchomić ten system, wyciągnąć z niego certyfikat usera
użyty do zaszyfrowania tych plików i zaimportować go do swojego systemu.

http://www.microsoft.com/poland/technet/article/art018.mspx
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;223316
http://www.microsoft.com/poland/windowsxp/wiadomosci/zabezpieczeniaP3.mspx
http://www.pcworld.pl/artykuly/48606_0/Szyfrowanie.na.sniadanie.html