Szyfrowanie XP Prof.

Autor: Krzysztof Kowalik <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Mon 21 Sep 2009 - 22:26:57 MET DST

Mam takie pytanie. Czy da się w jakiś sosób odszyfrować pliki zaszyfrorwane
wbudowanym systemowym szyfrowanie w XP po podłączeniu go do innego komputera
?. Padł system z powodu padającego już dysku twardego. Właściciel nawet nie
wiedział że cośp oszyfrował, ale mówił że się bawił w coś tam i tylko pliki
mu się za zielono zrobił ale wszystko działało - więc je zaszyfrował. Mam
ten dysk teraz podłączony pod inny komputer i chciałem się zapytać jak do
tego się zabrać. Boję się próbować ten systetem naprawiać na tym padającym
dysku bo nie wiem jaki będzie efekt i mogę jeszcze pogorszyć sytuację. To
jest jakieś 50 zdjęć i 2 katalogach.
Pozdrawiam.

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4444 (20090921) __________