Zmiana IP hosta na serwerze DNS Win2k

Autor: o <o_at_op.pl>
Data: Mon 21 Sep 2009 - 11:15:37 MET DST

Witam,

Jest sobie serwer DNS w intranecie na windows 2003. Dodaję nowego hosta.
Jeżeli go pinguję z któregokolwiek komputera to dostaję IP które
przypisałem do tej nazwy na serwerze DNS czyli jest OK.
Jeżeli teraz zmienię IP tego hosta na serwerze DNS i znowu puszczę pinga to
dostaję nadal stare IP, a nie to które wprowadziłem jako aktualne.
Mogę to naprawić wpisując ipconfig /renew na komputerze z którego pinguję.

Co powinienem zrobić aby zmieniać IP hosta i tak aby pozostałe komputery
w intranecie szybko "widziały" nowe IP przypisane do tej nazwy hosta?

Pozdrawiam Was!

oo.