Re: uruchomenie programu przy zamykaniu systemu

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 20 Sep 2009 - 22:13:39 MET DST

In news:h95u9u$rri$1@news.onet.pl,
*Tom* <tomek.sa0@op.pl> typed:

http://www.microsoft.com/communities/newsgroups/en-us/default.aspx?dg=microsoft.public.pl.windows&tid=39f3dfd4-e9da-4c69-b06b-46c1c6203b35&cat=&lang=&cr=&sloc=&p=1

> No dobra, cienki jestem bo mi to nie dziala, wydaje mi sie, zerobie tak
> jak w watku (zmieniam rozrzeszenie i pif tworze do exe - chyba tak
> wystarczy?) Wpisuje w plik wsadowy shutdown -s -f i system sie nie
> zamyka, ale z bata wykonuje polecenia. Co robie nie tak?

Prawoklik na pulpicie /Nowy /Skrót/ wpisz scieżkę do pliku *bat np.
C:\piotr.bat
W pliku bat przed wywołaniem programu dopisz start /w co pozwoli
najpierw wykonać polecenie - nim zostanie zamknięty windows ...
Po utworzeniu skrótu, prawoklik na pliku/właściwości/zakładka Program
wpisz:
Po "C:\piotr.bat" cls
W oknie plik wsadowy wpisz :
tu przykład np. %windir%\system32\shutdown.exe -f -s
Zaptasz okienko "Zamknij okno po wykonaniu zadania"
To wszystko, teraz kliknij na utworzony skrót, zostanie wykonanie:
-polecenie z bat'a
- zamknięcie systemu

PS.Tylko w pliku bat przed wywołaniem programu dopisz start /w co pozwoli
"bacikowi" najpierw sie wykonac - nim zostanie zamknięty windows ...

> I drugie pytanie, jezeli juz to zadziala, to skad windows wie, ze ma ten
> plik uruchomic przy zamykaniu systemu?

Trzeba na niego kliknąć