Re: uruchomenie programu przy zamykaniu systemu

Autor: Tom <tomek.sa0_at_op.pl>
Data: Sun 20 Sep 2009 - 21:00:47 MET DST

> http://www.microsoft.com/communities/newsgroups/en-us/default.aspx?dg=microsoft.public.pl.windows&tid=39f3dfd4-e9da-4c69-b06b-46c1c6203b35&cat=&lang=&cr=&sloc=&p=1
>
> Prosty sposób, a działa - pisałem ponownie o tym kilka dni temu ;-)

No dobra, cienki jestem bo mi to nie dziala, wydaje mi sie, zerobie tak
jak w watku (zmieniam rozrzeszenie i pif tworze do exe - chyba tak
wystarczy?) Wpisuje w plik wsadowy shutdown -s -f i system sie nie
zamyka, ale z bata wykonuje polecenia. Co robie nie tak?

I drugie pytanie, jezeli juz to zadziala, to skad windows wie, ze ma ten
plik uruchomic przy zamykaniu systemu?