Re: Egzamin MCSE 70 270

Autor: Pi7er0s <piotr.pardjak_at_googlemail.com>
Data: Sun 20 Sep 2009 - 09:41:58 MET DST

Caly egzamin masz po angielsku dlatego masz dodatkowa godzine na to.
Sam egzamin to nie jest trudny. Skup sie na kazdym pytaniu bo sa
zawile napisane. Ale nie sa trudne. Najlepiej do tego uczyc sie z
ksiazek microsoftu. Inne ksiazki sa napisane troche innym jezykiem niz
masz na egzaminie... mam na mysli jezyk jakim informacje sa
przekazane. Ja zrobilem iuz 7 egzaminow z ms i mialem wiele ksiazek te
z MS byly najlepsze. Ale najpierw zastanow sie po co ci 70-270? Zaraz
bedzie windows 7 poza tym jak chcesz zrobic tylko clienta to zrob
mcdst 70-271 i. 70-272 takie jest moje zdanie... pozdro..