Re: uslugi - minimalizacja ilosci uruchomionych

Autor: Mark <tenchi_at_pnet.pl>
Data: Thu 17 Sep 2009 - 18:38:50 MET DST

1634Racine <1634@Racine.pl> napisał(a) w wiadomości
news:h8td69$ee4$1@inews.gazeta.pl...

> tak u mnie jest:
> http://xs843.xs.to/xs843/09384/services675.gif
>
> jak sadzisz,ktore /raczej/ mozna ustawic na reczny?
> albo inaczej - ktore _musza_ byc, aby system zabootowal sie? [o
> pewnych wiem, co do wiekszosci - nie jestem pewien]
Możesz wyłączyć usługi:
- konfiguracja zerowej sieci bezprzewodowej - pod warunkiem że nie
korzysztasz z sieci bezprzewodowych
- monitor podczerwieni - jeśli z niego nie korzystasz
- pomoc TCP/IP NetBIOS
- Windows Image Acquisition (WIA) - jeśli nie korzystasz ze skanerów
- Wykrywanie sprzętu powłoki - jeśli nie korzystasz ze stacji dokującej
lub
kart PCMCIA.

--
Mark