Re: slaby komp, dodać procent wydajności

Autor: zlotowinfo <usuntousun_at_go2.pl>
Data: Mon 14 Sep 2009 - 19:54:04 MET DST

Użytkownik "Sempiterna" <rzopa@amorki.pl> napisał w wiadomości
news:4aae4842$1@news.home.net.pl...
[...]
wnioskując, najbardziej uniwersalnie ntfs
przy dużej liczbie plików tym bardziej
przy małej ilości plików i dobrym współczynniku kompresować ntfs
przy małym wpsółczynniku kompresji osiągnie się więcej strat niż zysków

ale wreszcie dotarłem do tego co kiedyś czytałem
"Pora na jakiś wniosek: FAT32 sprawdzi się lepiej na komputerach z
2000/XP/2003, które nie mają zalecanych minimum 64 MB pamięci Ram. Obecnie
takich maszyn jest niewiele w użyciu. FAT32 jest "lżejszy" a przez to
łatwiejszy do udźwignięcia dla starych komputerów. Nowe konstrukcje
wyposarzone w min. 512 MB nawet nie zauważą, że NTFS pochłania o kilka MB
więcej niż FAT32. Poza tym, liczy się dla nich sprawność dysku, a nie ułamek
pamięci."

http://www.tweaks.pl/czytaj,2._ntfs_5.1_vs_fat32_part_1.html,285.html

600mb, 300 plików, każda oszczędność ram jest istotna
a dokładać już nic do niego nie zamierzam, wygląda na to
że w moim przypadku wybór fat32 byłby bardziej właściwy

kwestia ile tego ramu bierze mechanizm obsługi ntfs
komputerek nie odpali bardziej ambitnych aplikacji
omawiany metin2 jest ostatecznością

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat