Re: slaby komp, dodać procent wydajności

Autor: zlotowinfo <usuntousun_at_go2.pl>
Data: Mon 14 Sep 2009 - 00:25:59 MET DST
Message-ID: <h8jrhb$73v$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Użytkownik "Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> napisał w wiadomości
news:2009091320075000@grush.one.pl...
> zlotowinfo pisze:
>> jest gierka online która trochę przycina
>> jak osiągnąć kompromis pomiędzy użyciem procesora,
>> transferem dyskowym i zajętością pamięci:
>> 1. fat32
>> 2. ntfs
>> 3. ntfs z kompresją, zapewne dysk mniej obciążony transferem ale za to
>> procesor bardziej
>
> Nic z tego nie powinno mieć aż takiego wpływu na wydajność.
> *Dokładniej* zidentyfikuj przyczynę, a najlepiej wymień po
> prostu komputer na nieco szybszy ;)
>

liczyłem na suchą wiedzę nt kompresji, zajętości pamięci, obciążalności
pomiędzy systemami oraz dodatkową kompresją
nie koniecznie potrzebą w tym wypadku

no ale widzę że muszę szerzej
- metin2, 656MB, kompresja 610MB, więc nie za wiele
- gra co 3-4 sekundy się przytnie
- jest to dodatkowy komp który już raczej zmieniony nigdy nie będzie, jak
padnie to zniknie całkowicie
- aktualnie ustawione 800mb wirutalnej by czasami uruchomić drugą kopię gry
- dysk jest średnio szybki 40GB

nie jestem pewien na ile przymulenia powodowane są
- ładowaniem danych gry z dysku
- kartą graficzną
- procesorem
- swapem, może warto kompresować? tylko wtedy znowu procesor się będzie
bardziej męczył, kwestia jak bardzo obciąża kompresja ntfs

na q6600 śmiga, no ale to dwa różne światy
części wszystkie inne więc nic nie przełoży

-- 
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat
http://zvoip.prv.pl - tanie voipowanie 
Received on Mon Sep 14 00:30:03 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 14 Sep 2009 - 00:42:01 MET DST