Re: Zawartość okna podczas przeciągania

Autor: Piotr M <xxx_at_xxx.pl>
Data: Sun 13 Sep 2009 - 16:30:55 MET DST

Pewnego razu V!ru$ tak oto obwieścił(a):

> Czy przypadkiem nie masz oprogramowania Play Online? Niektóre programy/
> sterowniki same wyłączają tę opcję.

A mam :) I mówisz że to nie odosobniony przypadek?

> Aktualnie szukam wyjścia jak
> zablokować dostęp programom do tej opcji. Jak byś miał sam system bez
> niczego to na 100% opcja działa poprawnie.

Z tego co widzę powodem nie jest sterownik modemu (na szczęście) ani samo
zainstalowanie programu Play Internet. Diabeł zmienia ustawienia w chwili
kiedy go odpalimy.

> Jest to wina producentów oprogramowania który
> sami sobie tę opcję wyłączają. Ja nie widzę powodu dlaczego oni to
> robią. Przecież wszystkie programy po włączeniu tej opcji na nowo
> działają poprawnie!

Otóż to. Może ktoś wie po co to robią...

> Jakbyś znalazł sposób na zablokowanie opcji włączonej to napisz.

No znalazłem, dzięki Tobie. Po prostu nie uruchamiać tego softu :) Można
się łączyć z netem np poprzez wyciągnięty na pulpit skrót z "Połączeń
sieciowych". Soft fajnie pokazywał zasięg w procentach, ale w takim
przypadku na pohybel mu.

PS.
Zawsze można pisać maile do Playa, co zresztą zaraz zrobię..

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?