Re: Zawartość okna podczas przeciągania

Autor: V!ru$ <virusxd_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Sep 2009 - 12:46:14 MET DST

On 13 Wrz, 08:59, Piotr M <x...@xxx.pl> wrote:
> Witam.
>
> Proszę doradźcie, co może być przyczyną że ciągle zmienia mi się ustawienie
> "Pokaż zawartość okna podczas przeciągania", zmienia mi się na "wyłączone",
> zawsze po restarcie. Wiem że to pierdółka ale irrrrytująca. Sprzęt to
> laptopik NC6000 z Radeonem 9600 32MB z XP SP3, najnowsze sterowniki karty
> zainstalowane ze stron HP. To nowy nabytek i od początku tak się robi.
> Wirus? Chyba nie..
> Dzięki!
>
> --
> pzdr, Piotr M
> [...]

Czy przypadkiem nie masz oprogramowania Play Online? Niektóre programy/
sterowniki same wyłączają tę opcję. Aktualnie szukam wyjścia jak
zablokować dostęp programom do tej opcji. Jak byś miał sam system bez
niczego to na 100% opcja działa poprawnie. Problemy powtarzają się pod
każdym systemem Windows. Jest to wina producentów oprogramowania który
sami sobie tę opcję wyłączają. Ja nie widzę powodu dlaczego oni to
robią. Przecież wszystkie programy po włączeniu tej opcji na nowo
działają poprawnie! Jakbyś znalazł sposób na zablokowanie opcji
włączonej to napisz.