Re: IE8-Automatyczne oświeżanie stron.

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sat 12 Sep 2009 - 14:48:56 MET DST

Użytkownik "poli " <300ton.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:h8ftcf$mfs$1@inews.gazeta.pl...

> Niestety ma ona jedną wadę, możliwy jest tylko użycie klienta
> uproszczonego
> (a to właśnie wada), bo opcja "mapuj się jako IE" po prostu nie
> działa.

No, czasem nic nie pomaga... Ale... raz, węc nie gwarantuję
zadziałania... nie działało przy "przedstawiaj sie jako Opera", ani przy
"Maskuj się, jako IE", a zadziałało przy zwykłym "przedstaw się jako
IE". Ale tylko raz tak...

> Chociaż na co dzień używam właśnie Opery.

No, ja też... A czekam, na Operę Unite (będzie od wersji 10.10
wbudowana), bo zwykła dycha już jest i chodzi bardzo ładnie.

--
"E, tam, oszukaństwo, oszukaństwo... Zwyczajna polityka!"
(C) Kazimierz Pawlak, do Kargula, o pomalowanej czarną pastą świni;