Movie Maker - kłopot z zapisem filmu.

Autor: poli <300ton.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 12 Sep 2009 - 13:45:49 MET DST

Witam.

Postanowiłem Was poprosić o pomoc.
Otóż pomogłem znajomej w stworzeniu pokazu slajdów ze zdjęć klasowych jej
córki. Mój wybór padł(oczywiście) na Movie Makera. Zabawa była przednia.
Zdjęcia zaimportowałem, muzykę dodałem, efekty porobiłem.
Nadszedł czas aby zapisać pracę w postaci filmu. I tu ZONK. Komp mieli
procesorem(użycie 100%) przez 5-6 minut a potem wywala komunikat, że nie może
zapisać pliku w danej lokalizacji albo, że pliki źródłowe mogą być
niedostępne. Oczywiście nic takiego nie miało miejsca.
Próbowałem zapisać film we wszystkich dostępnych formatach i w różnych
lokalizacjach(dysk CD, twardziel, PEN) i wciąż ten sam komunikat. Nie mam już
siły i pomysłów. Może MM ma jakieś ograniczenia?? Znacie jakiś program, który
może go zastąpić. Wystarczy aby pozwolił dodać muzykę i zapisać w formacie
odtwarzanym na większości odtwarzaczy DVD.

pozdr00fka
  poli.