Re: Rozwi±zanie pracy grupowej dla ma³ej firmy ???

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Wed 09 Sep 2009 - 23:24:24 MET DST

On 9 Wrz, 14:44, "kamil" <ka...@spamwon.com> wrote:

> Przede wszystkim jesli zdecydujesz sie na SBS (nie najgorszy produkt),
> zaplanuj wszystko dobrze przed instalacja. Srodowisko jest tak silnie
> oskryptowane, ze pozniejsze dlubanie w uslugach czesto prowadzi do klopotow
> i cos, co zrobisz dwoma kliknieciami w 2003, tutaj bedziesz przez 2 dni
> rozgryzac.. Ja ostatnio zaczalem doceniac ten system wlasnie u takich malych
> klientow, glowna zaleta to zintegrowane licencje dla Win i Exchange,
> zaoszczedza troche pieniedzy przy "duzym" 2003.

Za 1170 z³ netto mogê kupiæ SBS 2003 standard i dokupiæ do niego jaki¶
SQL 2008 z licencjami dla 3 userów za oko³o 800-1000 z³.
Co do CRM to pracujê na oprogramowaniu InsertGT. Zrobili Gestora -
program do CRM i w pe³ni zintegrowany z baz± danych. Tylko mnie logika
troche nie pasuje ale 450 z³ za 3 licencje to chyba nie du¿o? ;-)
Problem jest z SBS 2003, bo z koñcem wrze¶nia koñczy siê jego
dystrybucja. Czy kupiæ go teraz i zaj±æ siê nim jak przyjdzie na to
czas, czy pokusiæ siê o nowszy? I jak z migracj± z 2003 na 2008?