Re: Hmm... niedoróba IE8?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sun 06 Sep 2009 - 15:22:20 MET DST

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:h80btv$qor$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> In news:4aa3ab02$1@news.home.net.pl,
> *Sempiterna* <rzopa@amorki.pl> typed:

> Daj na zero oraz
> http://groups.google.pl/group/alt.pl.comp.os.windowsxp/browse_thread/thread/5427bab53eda4d5e
> http://www.microsoft.com/poland/technet/bazawiedzy/centrumrozwiazan/cr011_04_02.mspx
> lub w C:\WINDOWS\Tasks

Dzieki za całość, bardzo mi to pomogło, to trochę z boku było - już
wiem, czemu nie mogłem znaleźć... zadanie było oznaczone, jako ukryte,
odkryłem, wyrzuciłem, czyli elegancko, jak należy. Jeśli sie nie zmieni,
spróbuję pozostałych. Na razie poczekam, aż minie północ... a dokladniej
00:30, bo o tej godzinie zawsze pyszczyło... i jeszcze parokrotnie w
ciągu dnia.
Jak nie pomoże elegancko, to obiecuję, zrobię to mniej elegancko :)

--
"E, tam, oszukaństwo, oszukaństwo... Zwyczajna polityka!"
(C) Kazimierz Pawlak, do Kargula, o pomalowanej czarną pastą świni;