Re: Inne urządzenia ?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 06 Sep 2009 - 15:10:45 MET DST

In news:h80b7t$mue$1@news.onet.pl,
*Adax* <Adax_Tnij@op.pl> typed:
> Witam. W menedżerze urządzeń mam pod ?Inne urzączenia 2 pozycje:
> ? Kontroler PCI Simple Communications

Jest to modem, pobierz stery i zainstaluj, lub go wyłącz w men. urządzeń
jeśli go nie uzywasz.
http://www.soft32.com/download_182376.html

http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=port+szeregowy+pci+sterowniki&lr=&aq=1&oq=Port+szeregowy+PCI
http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=port+szeregowy+pci+sterownik&lr=&aq=0&oq=port+szeregowy+pci+sterowni