Przywrócenie startu XP

Autor: uni <universisWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 05 Sep 2009 - 07:08:46 MET DST

Mam na dysku dwie partycje - 2GB i 28 GB. Na pierwszej jest win98se i linux
ZipSlack, na drugiej jest XP_sp3_PL. Chodzi o ponowną instalację win98se - po
instalacji - XP straci swoją startowalność. CD ROM w lapku padnięty. Chciałbym
przywrócić systemowi XP start po wszystkim - wiem ze linuxowym poleceniem dd
if=/dev/hda of=/nazwa_pliku.txt bs=512 count=xxx można zapisać początkowe
sektory dysku i potem je "regenerować". Mam pytanie : czy taka operacja
przywróci start XP i jeśli tak to ile tych sektorów zapisać / czyli co wstawić w
miejsce xxx/ ?.