Re: Instalka Win XP 2002 i "duzy dysk".

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 04 Sep 2009 - 21:46:29 MET DST

"Jacek" napisał:

> Jaka jest procedura instalacji XP z plytki Win XP 2002 na dysku
> np. 500GB,

Normalna. Jeśli system ma być na partycji obejmującej pierwsze 128 GiB, to
instalujesz bez żadnej gimnastyki, wynalazków typu nLite itp. łamańców, nie
przejmując się wielkością dysku, którą BIOS zgłosi.

> zakladajac, ze na dysku tym istnieja juz partycje:
> C: 30GB
> D: reszta.

Jeśli tam nie ma żadnych danych, to proponowałbym je zlikwidować i założyć
systemową z poziomu instalatora XP, przeznaczając jednak nieco większą
przestrzeń niż 30 GB - minimum jeszcze do do przyjęcia jest 40 GB,
późniejsze łatanie Windy do SP3 potrafi nieźle zapchać partycję systemową.
Ja nawet bym proponował założyć tyle, ile instalator zobaczy - 128 GiB. Ale
to tylko moje subiektywne zdanie.

JoteR