Re: instalacja XP na soft raidzie

Autor: Tom <tomek.sa0_at_op.pl>
Data: Fri 04 Sep 2009 - 21:24:59 MET DST

> Niby tak...

Wiec jest tak, ze stery do sata są razem z ahci i raidem - to jesli
chodzi o te nowe plyty na amd 785
Integracja w nlite powodowala uwidocznienie dysku w instalatorze, ale po
przekopiowaniu pierwszych plikow i restarcie byl blue screen. Niestety
madry asus dajac sterowniki sata na plycie CD dodal takze tam program
Make disc, jednoczenie nie montujac kontrolera fdd na plycie ;-)
Skonczylo sie wiec na wymianie plyty glownej na Gigabyte takze na
chipsecie amd 785, ale juz z kontrolerem fdd.
Przez F6 te same sterowniki sata zaskoczyly i instalator poszedl dalej....