Re: problem z odinstalowaniem programów

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 03 Sep 2009 - 13:51:49 MET DST

Użytkownik " toolpusher" <toolpusher@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:h7o8a6$90v$1@news.onet.pl...

> No właśnie tak mi się wydaję. Że trzeba ściągnąc instalkę wersji jaką
> mam chyba jescze OO 2.5 rozpakować do folderu i ten w folder wskazać
> do

Ano właśnie... Ale... czy na pewno wersja jest 2.5? NIGDZIE nie mogę
tego w sieci znaleźć... najbliższa numerem jest wersja 2.4.3, tutaj:
http://download.openoffice.org/2.4.3/index.html
U mnie pisało, że po polsku. Może wystarczy do nadinstalowania? Następna
w górę jest 3.0...

> dezinstalacji. Trochę bez sensu bo wypadało by trzymac na dysku
> wszystkie foldery instalacyjne programów.

Cóż... "przecież dyski mają dziś już dwa terabajty". Tu stówka, tam dwie
stówki... i nagle w krytycznym momencie okaże się, że długo nic się nie
zapowiadało, a nagle akurat tego gigabajta, dwóch, zajętych przez
instalki, zabrakło na ważniejsze sprawy.

> Przy instalacji OO 3.1 nowa wersja próbowała odinstalowac starą - i
> nie dało.

To jeszcze lepiej...

> Eset Smart Security przed chwila zrobił to samo. Jakaś plaga?

Obawiam się, że to jakaś cholerna niekonsekwencja. Wręcz wystawianie
użytkownika na kłopoty. Nie tylko właśnie OO ma ten problem... ale jest
on tu chyba jednym z dotkliwszych...
Nawet głupie windziane programy mają malutkie deinstalatorki i po
założeniu programu można instalkę wyrzucić... Uważam, że Sun
Microsystems bezwzględnie powinien usunąć ten feler.
Dla mnie to jest niedoróba.

--
"E, tam, oszukaństwo, oszukaństwo... Zwyczajna polityka!"
(C) Kazimierz Pawlak, do Kargula, o pomalowanej czarną pastą świni;