Re: problem z odinstalowaniem programów

Autor: toolpusher <toolpusher_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Sep 2009 - 13:12:11 MET DST

> Ściągnij instalkę, zainstaluj, raz uruchom i zaraz potem odinstaluj. OO do
> deinstalacji potrzebuje swojej instalki (uważam, że to źle). Możliwe, że
> wystarczy instalkę rozpakować i wskazać deinstalatorowi miejsce jej
> położenia... ale tego nie trenowałem. Poza tym... jak chcesz zainstalować
> nową wersję, to zrób to po prostu. U mnie załapało. (z wersji 3.0 na 3.1)
> Możesz, jak chcesz, ordynarnie skasować katalog z programem, a następnie
> wyczyścić Rejestr np. programem CCleaner... jednak za takie potraktowanie
> sprawy nie odpowiadam, nie polecam tak działać...

No właśnie tak mi się wydaję. Że trzeba ściągnąc instalkę wersji jaką mam
chyba jescze OO 2.5 rozpakować do folderu i ten w folder wskazać do
dezinstalacji. Trochę bez sensu bo wypadało by trzymac na dysku wszystkie
foldery instalacyjne programów.
Przy instalacji OO 3.1 nowa wersja próbowała odinstalowac starą - i nie
dało.
Eset Smart Security przed chwila zrobił to samo. Jakaś plaga?

--
Pozdrawiam
Piotr Klęba