Re: Rozbudowane statystyki systemu

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Wed 02 Sep 2009 - 17:21:20 MET DST

** Osadnik <osadnik.www@wp.pl> wrote:

> Kiedy i na ile czasu był włączony komputer i możliwość kompilacji tych
> wszystkich informacji w jakiś jeden plik, dla mnie to jest potrzebne by
> określić który komputer i ile czasu jest uruchomiony i co mniej więcej sie
> działo.

To byś musiał co np. 5 min. zapisywać do logu hartbeat i wtedy byś wiedział z
rozsiewem do 5 min. Z samego logu jak system działa jałowo (nic nie robi) chyba
nic nie wyciągniesz. Ale może się mylę.

Ale w zasadzie w czym masz problem? W sumie wpis do logu oznacza, że system w
danym momencie był włączony. Uśrednij sobie to jakoś i wylicz.

> Był taki program który ładnie te statystyki z logów wyciągał bo już kiedyś
> coś takiego widziałem ale teraz już jakoś trafić nie mogę.

Może po prostu załadować do bazy SQL i zrobić raport?