Re: zmniejszenie WinSxS

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 02 Sep 2009 - 14:52:28 MET DST

marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):
> np. OIUCFG350.exe

Niewiele mi to mówi :) Równie dobrze mogłeś napisać oiwajh83f09hjw.exe :)
Your search - OIUCFG350.exe - did not match any documents.

Oczywiście jest prawdą, że nowe systemy nie są 100% zgodne ze starszymi i
niektóre rzeczy mogą nie działać. Dzieje się tak często w przypadku gdy
program korzystał z jakiejś nieudokumentowanej funkcji lub polegał na jakimś
niestandardowym działaniu. Lub też programista przetestował program na 3-4
komputerach i stwierdził, że to wystarczy.
Zadałem pytanie o programy ponieważ port RS232 nadal jest obsługiwany i
można się do niego dostawać w ten sam sposób jak 10 lat temu przez funkcje
WinAPI. Jeśli jednak program był 16-bitowy, pisany pod DOS, to trudno
oczekiwać zgodności. Zapewne próbuje się on bezpośrednio odwoływać do
sprzętu a to już jest zachowanie mocno archaiczne.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/