Re: Zapychanie się partycji systemowej

Autor: Animka <animka_at_to...nie.ja.wp.pl>
Data: Fri 28 Aug 2009 - 23:19:14 MET DST

Zosia pisze:

> Niestety istnieją programy, które podczas instalacji albo w ogóle nie pozwalają
> zmienić gdzie mają zostać zainstalowane (nie ma Browse przy C:\Program Files)
> albo pomimo możliwości zmiany C: na np. D: i tak część ładują na C:
> Przykładem tu może być program antywirusowy AVG Free 8.5, który pomimo
> zainstalowania na D:\Program Files\AVG ładuje bez pytania folder wielkości
> 865 MB na C:\Documents and Settings\All users\Dane aplikacji\avg8.
> To nie jedyny taki program.

Musi ładować w Twoje osobiste pliki i ustawienia w celu zabezpieczenia ich.

> Odnośnie poczty to nie ma problemu, bo od początku mam ją na partycji D:
> (D:\Dane aplikacji\Identities\{.....}\Microsoft\Outlook Express).
>
> Co do kompresji, to zrobiłam ją już jakiś czas temu.
>
> Punkty przywracania czyszczę, tymczasowe wyrzucam, pliki aktualizacji
> przenoszę na inną partycję.

A po co czyścisz? Jak Ci system padnie to jak go przywrócisz do
poprzedniego stanu?

> RAMu mam 2GB, chyba więcej niż naprawdę potrzeba.

To nieźle.

> Jutro spróbuję zainstalować FileMon, który doradził Sempiterna (dodatkowe dzięki :-).
> Komfortu nie było od dawna, ale ostatnio sytuacja się wyraźnie pogorszyła i muszę
> dojść do tego co szczególnie przyczynia się do coraz szybszego zapychania.

Zainstaluj sobie CCleaner PL. On Ci śmieci wyczyści. Ja go uruchamiam
najczęściej przed wyłączeniem komputera.
Poza tym dobry jest Wise Registry Cleaner, Wise Disc Cleaner.

> Aha, zapomniałam napisać, że używam WinXP Pro SP2.

To teraz pomyśl o zainstalowaniu SP3.

--
animka