logowanie do "serwera" na windows xp

Autor: Marek <marek.grupy_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 26 Aug 2009 - 18:15:01 MET DST

mam włączone proste udostępnianie, zasoby z $ w nazwie, i ci, co mają mieć
do nich dostęp mają je zamapowane. Tak był wdrożony program FK, ale za
bezpieczne to nie jest (pani zosia sobie nie poradzi, ale pan tomek to ju
może coś więcej poszperać ;).
Dlatego chcę wyłączyć proste udostępnianie , założyć userów i niech się
logują na hasło. Każdy na swoim kompie będzie miał pomapowane dyski, haslo
takie, jalk na serwerze i będzie dzialac co czasu, jak dadza kase na win
2008.

Nie wiem tylko jak rozwiazac problem różnych haseł serwer<-->stacja
robocza. Jak wywolam skrót \\serwer\zasób\plik to wqinda grzecznie prosi o
usera i hasło. Jak wywołam skrót do pliku np i:\plik to o hasło nie zapyta,
tylko wywali blad, bo dysku nie ma... Jak sobie to logowanie ulatwić=
jakieś okienko przy starcie windows ? ( bath net use i: \\serwer\zasób
zapyta o hasło i usera, ale to DOS :(( )