Windows 7 Profil

Autor: bit.com <roberttrubas_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 24 Aug 2009 - 10:34:10 MET DST

Witam serdecznie,

Zainstalowałem właśnie Windows 7 Ultimate (wersja finalna) i mam
problem ze skopiowaniem profilu danego użytkownika do innego.
Skonfigurowałem sobie profil jednego użytkownika (user1) , założyłem 2
konta z prawami administratora (admin1 i admin2) zalogowałem się na
konto admin2 i próbuję skopiować profil user1 na konto admin1.
Niestety nie działa to tak jak w Win XP czy Vista, po prostu przycisk
"kopiuj do" jest wyszarzony. Czy ktoś może mnie poinstruować jak to
się robi pod Windows 7.

Pozdrawiam
Leon