Re: Vista Business - Uprawnienia

Autor: Piotr B. (pb2004) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Sun 23 Aug 2009 - 18:08:03 MET DST

In article <h6chht$kna$1@mx1.internetia.pl>, michkol@gmail.com says...

>To też - ale największym problemem jest to, że jakikolwiek zapis do
>htdocs powoduje wyświetlenie tego okna.
>Grupa "Administratorzy" ma pełny dostęp, moje konto do tej grupy należy,
>ale pojawia siÄ™ ciÄ…gle prompt UAC.

Musisz ustawić dostęp konkretnie dla swojego konta lub grupy Users lub
Authenticated Users.

>Taka usługa się nie zainstalowała, bo nie zezwoliłem na to - nie chcę,
>żeby np. konto Gość miało dostęp do sniffera.

>Jak uruchamiam VirtualBox (interfejs, a nie usługę) jako zwykły
>użytkownik, to do Shared Folders nie mogę dodać niektórych folderów,
>m.in. Program Files. Ustawiłem więc we właściwościach, żeby był zawsze
>uruchamiany jako administrator i działa, ale co uruchomienie pojawia się
>UAC.

Właśnie sprawdziłem i powyższe można bez problemu wykonać na uprawnieniach
zwykłego użytkownika. Tylko co zrozumiałe nawet przy przy ustawieniu
dostępu na Pełny nie można edytować zawartości takiego folderu dzielonego.

--
Piotr Borkowski