Re: Windows 7 - Pre-order - do kiedy bedzie?

Autor: Netx <gigabyte-cut-it-out_at_gazeta.pl>
Data: Fri 21 Aug 2009 - 11:06:24 MET DST

kamil pisze:
> Tyle ze koszty wysylki beda spore, bo z tego co pamietam Polska jest
przez
> amazon traktowana jako kraj 3 swiata - paczka kosztuje tyle co do azji.

Koszty wysyłki o ile się doczytałem to Ł2.99+Ł4.99=Ł7.98, co mogę
zaakceptować - potrzebuję raczej wersji Ultimate, więc przypuszczam że i
tak sporo zaoszczędzę. Koszty są chyba tutaj:
http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?ie=UTF8&nodeId=11075011
i dodatkowo powinny się pokazać przed zatwierdzeniem zamówienia.

> Zawsze mozesz kogos znajomego na wyspach poprosic o odbior (masz nawet free
> delivery) i podeslac ci listem rejestrowanym do polski.

No właśnie chyba najbardziej mnie niepokoi czy ta przesyłka z Amazon/UK
w ogóle ma jakieś zabezpieczenie na wypadek niedostarczenia, bo jeśli to
idzie w Polsce zwykłą pocztą, jako zwykła przesyłka, to chyba się nie
odważę na zakup. Jak dotąd nie miałem problemów z naszą pocztą, ale też
nie przesyłałem niczego drogiego bez ubezpieczenia i w dodatku z zagranicy.

Pozdrawiam,
Marek