Re: Windows 7 - Pre-order - do kiedy bedzie?

Autor: kamil <kamil_at_spamwon.com>
Data: Fri 21 Aug 2009 - 10:43:13 MET DST

"Netx" <gigabyte-cut-it-out@gazeta.pl> wrote in message
news:h6kcfm$g0l$1@inews.gazeta.pl...

> Mam pytanie czy ten Amazon jest w Uni Europejskiej? Chodzi mi o to czy
> paczka z W7 dotrze do domu bez koniecznosci udawania sie na izbe celna i
> placenia cla oraz podatku VAT?

Jesli kupisz na amazonie w ktoryms z krajow UE, problemu nie bedzie. Tu masz
chocby:

http://www.amazon.co.uk/Microsoft-Windows-Home-Premium-PC/dp/B002DUCMT2/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=software&qid=1250844074&sr=8-1

Tyle ze koszty wysylki beda spore, bo z tego co pamietam Polska jest przez
amazon traktowana jako kraj 3 swiata - paczka kosztuje tyle co do azji.
Zawsze mozesz kogos znajomego na wyspach poprosic o odbior (masz nawet free
delivery) i podeslac ci listem rejestrowanym do polski.

Pozdrawiam,
Kamil